A mezőny nagyon szoros volt, éppen ezért a kvalifikáción után a 24. helyről rajtolt csapatunk.

Kezdő emberünk Szabó László volt, aki már az első etapjában sok helyet javított, így hamar a top10-ben találtuk magunkat. Ezután szépen lassan kúsztunk felfele etapról etapra, így 2 óra után a 8. helyen vehette át a volánt Eke Dávid.

Dávid stabil tempójával felhozott minket a 6. helyre, ez idő alatt kirajzolódni látszottak a taktikák. Miközben a mezőny nagy része 12 kiállásos taktikán volt, a későbbi győztes Off Track Racing viszont 11 kiállásos taktikával, üzemanyagot spórolt.

„Szerencsére sikerült gyorsan megbarátkozni az új gumival, és nagyon élveztem az autót. Bár egyik etapom sem volt hibátlan, összességében elégedett voltam a saját teljesítményemmel, éppen ezért alig várom a Nürburgringet!” – Eke Dávid.

Harmadik embernek Roós András következett volna, azonban technikai hibák miatt nem tudott beülni az autóba, ezért Szabó László ült vissza az autóba 1 etapra. András végül az 5. óra végén vette át a volánt, ebben a pillanatban az 5. helyen állt a csapat. A 6. óra nagy előrelépést hozott, hiszen a riválisok hibát hibára halmoztak, miközben a mi stabil versenyzésünk a dobogóra vezetett minket.

„Sajnos nem tudtam eleget felkészülni a versenyre. Sem a kidolgozott taktikával, sem a saját tempómmal nem voltam túlságosan megelégedve, de szerencsére a csapattársaim végig nagyon gyorsan és stabilan mentek, így felhúzták a csapatot a dobogóra. Összességében élvezetes volt vezetni az autót, viszont mindenképp több gyakorlást fogok belefektetni a nürburgringi felkészülésbe” – Roós András.

A verseny hátralevő részét szoros verseny jellemezte, olyannyira szoros, hogy az utolsó órában 25 másodpercen belül volt az első 5 helyezett. A hajrát a negyedik helyen kezdtük meg, majd egy okos taktikai húzás révén (nem cseréltünk kereket) felugrottunk a második helyre, sőt az első helyért is harcban voltunk. Sajnos a csata azonban elmaradt, miután 10 perccel a vége előtt egy lekörözött kilökött minket, így nemhogy az első, de a második helyünk is elúszott.

Befejező emberünk, Szabó László azonban kitartott, így a sérült autóval is bejöttünk a dobogó legalsó fokára.

„Jól sikerült a felkészülésem, és az új gumifizikára is gyorsan ráéreztem. A rajt előtti káoszból sikerült jól kikeveredni, és 24-ről a 8. helyre feljönni. Nagyon élveztem a versenyt, végre olyan autóval mentünk, ami feküdt nekem. Az utolsó két órában hatalmas taktikai csata volt a top5 csapat között, és az utolsó 5 körig esélyesek voltunk a győzelemre is. Végül egy gt3 autó feltartása miatt kicsit önhibámból is elvesztettük a második helyet, és így 3. helyen zártunk” – Szabó László.

WSRT Silver – Mercedes GT3

A Silver csapat (André Horváth, Reményi Balázs, Spiczmüller Richárd) taktikája a stabil autózásról szólt. Csapatunk pilótái két óránként váltották egymást.

André magabiztos rajtot vett és folyamatosan hozta előre az autót. Andrét Spiczi váltotta, aki igyekezett egy kis spórolás mellett a lehető legjobb köröket hozni.

Balázs egy teljesen ép autóba ülhetett be, ami Sebringen nagy szó négy órát követően és biztonságos körözést követően újra váltás következett.

Nagyjából ugyanezt megismételve, folyamatos előrelépés mellett csapatunk végül a 6. helyen ért célba.

Balázs a következőképpen értékelte a futamot:

„Már nagyon vártam a sebringi versenyt, mivel különböző elfoglaltságaim miatt Daytona óta nem volt időm a csapattal tartani. Számomra a legnagyobb pozitívum, hogy hiba nélkül sikerült végigmennem. A vége a 6. hely, amely részemről és megítélésem szerint a Silver csapat szempontjából is kiváló eredmény.” – Reményi Balázs.