Csapatunknál már hagyomány, hogy a jelenleg Nürburgring Endurance Championship, korábban VLN néven futó iRacing bajnokság kiemelt szerepet kap. Ennek megfelelően öt különböző autót indítottunk a 2020-as első fordulóban.

Nem várt győzelem

A TCR kategória most először volt a hivatalos kiírás része és rögtön egy győzelmet könyvelhettünk el az 5. splitben. Csapatunk pilótája a következőkben látta a siker kulcsát:

A téli felkészülést komolyan véve Spiczivel beneveztünk a Winter VLN nevű bajnokságra, ahol már választható volt az Audi RS3. Szerencsénkre három fordulóban is rajthoz állhattunk és nagyon hasonló körülmények között futhattunk nagy mennyiségű és roppant értékes versenykilométert. Ez és az előttem bekövetkezett ütközés nagyban hozzájárult ahhoz, hogy rögtön az első fordulóban egy jó mezőnyben sikerült az első helyet elhoznom. Első győzelmem volt itt, úgyhogy nagyon boldog voltam.

Módos János

A mindenHATó méhecske

Az első fordulóban igencsak változatosan választottunk autókat.

Reményi Balázs és Horváth André a tavalyról már jól megszokott Porsche 911 Cup volánja mögé pattant be idén is. A futamot André kezdte meg a 6. split 11. helyéről, azonban a boxkiállásnál egy kis hiba csúszott a számításokba, ugyanis 60 km/óra helyett véletlenül 80-al csúszott be a háromszínű Porsche, ami 40 másodpercébe került a csapatnak. André magabiztosan autózott tovább, de közben kirajzolódott, hogy a riválisok nem cseréltek kereket, így a nagy előrelépés elmaradt. A második kiállás után Balázs vette át a gépet így őt érhette kellemes meglepetés az erdemény tekintetében.

A első etapom után a 8. helyen érkeztem a boxba, ekkor már eldöntöttük, hogy mi sem cserélünk kereket. Ellenfeleink a verseny utolsó szakaszában újra megleptek minket, mivel rengetegen elszámolták az üzemanyagot, így végül az előzésekkel együtt a 6. helyre jöttünk fel és itt is fejeztük be a futamot, ráadásul egy teljesen ép Porschéval! Ezúton is gratulálok csapattársaimnak és ellenfeleimnek egyaránt, remekül éreztem magam.

Reményi Balázs

Az alcím nem véletlen, hiszen két másik autónk is a kategória 6. helyén zárt.

Eke Dávid és Roós András a 4. splitben hozta be a hatodik helyre a BMW Z4 GT3-at, Spiczmüller Richárd pedig a 11. splitben tette ugyanezt az Audi R8 GT3-al.

Szabó Lászlónak sajnos nem alakult jól a futam. A folyamatos technikai problémák végül a verseny végét is jeletették, így a 8. split 13. helyét sikerült megszereznie.